FAQ
-
Hur köper jag e-learning?
Kursansvarig eller samordnaren på företaget köper det antal licenser man önskar. Vi lägger in licenserna med deltagarnas namn i Firesafe Academy och delger inloggning i ett välkomstmail så att de sedan kan utföra kurserna.
-
Kan man lägga till licenser och kurser efter hand?
Ja, önskas fler licenser så kan man köpa till fler
-
Var ser jag priserna?
Priserna ser du på kurserna https://www.firesafeacademy.se/pages/alla-kurser
-
Hur loggar jag in?
Klicka på Logga in
1. Om du har en Microsoft-e-post (hotmail / outlook), tryck på "Microsoft" för att logga in med den.
2. Om du har en e-post från Google (gmail), tryck på "Google" för att logga in med den.
-
Får man ett intyg efter utförd kurs?
Ja, efter utförd kurs så får man ett digitalt intyg som man kan spara eller skriva ut.
-
Kan jag göra en e-learning flera gånger?
Ja, din inloggning är personlig så du har möjlighet att repetera din/dina e-learning.
-
Jag kan inte logga in utan får upp ett felmeddelande
Om du loggar in och får upp :
Förfrågan har skickats
Din administratör har informerats om din begäran om att få åtkomst till den här appen. När administratören har granskat begäran meddelas du om detta via e-post.
Detta är en säkerhet från ert företag. Det betyder det att din IT-support måste godkänna denna inlogg i appen Azure. Kontakta din IT-support och be dem göra detta.