FAQ

  • Hur köper jag e-learning?

    Kursansvarig eller samordnaren på företaget köper det antal licenser man önskar. Vi lägger in licenserna med deltagarnas namn i Firesafe Academy och delger inloggning i ett välkomstmail så att de sedan kan utföra kurserna.

  • Kan man lägga till licenser och kurser efter hand?

    Ja, önskas fler licenser så kan man köpa till fler

  • Var ser jag priserna?

    Priserna ser du på kurserna https://www.firesafeacademy.se/pages/alla-kurser

  • Hur loggar jag in?

    Klicka på Logga in

    1. Om du har en Microsoft-e-post (hotmail / outlook), tryck på "Microsoft" för att logga in med den.

    2. Om du har en e-post från Google (gmail), tryck på "Google" för att logga in med den.

  • Får man ett intyg efter utförd kurs?

    Ja, efter utförd kurs så får man ett digitalt intyg som man kan spara eller skriva ut.

  • Kan jag göra en e-learning flera gånger?

    Ja, din inloggning är personlig så du har möjlighet att repetera din/dina e-learning.

  • Jag kan inte logga in utan får upp ett felmeddelande

    Om du loggar in och får upp :

    Förfrågan har skickats
    Din administratör har informerats om din begäran om att få åtkomst till den här appen. När administratören har granskat begäran meddelas du om detta via e-post.


    Detta är en säkerhet från ert företag. Det betyder det att din IT-support måste godkänna denna inlogg i appen Azure. Kontakta din IT-support och be dem göra detta.